Czytaj legalnie e-book Małeckiego "Historie podniebne"



Są tacy autorzy, w których przypadku sięgam po wszystko i niezależnie od gatunku jaki wychodzi spod ich pióra, budzą we mnie zachwyt. Tak stało się z kolejnym dziełem Jakuba Małeckiego! Zbiór opowiadań „Historie podniebne” jest jak drogowskaz. Stoi na rozdrożu życia i wskazuje nam możliwe rozwiązania. Kilka odrębnych historii łączy się we wspólny morał. W życiu liczą się proste rzeczy, nie ma sensu pogoń za przyszłością, nie ma racji bytu życie tym co było, musi liczyć się to co tu i teraz. Autor pokazuje kruchość ludzkiego istnienia i przedstawia ją czytelnikowi najprostszymi słowami. Fenomenem Małeckiego jest język jakiego używa w swoich książkach, prosty i trafiający do każdego. Ja czytam z nich jasne komunikaty, utwierdzam się we własnych priorytetach, rodzina i szczęście codzienne.

Czytając przeżywam historie zwykłych ludzi. Cała gama emocji to stały punkt programu. Jest bohaterka, która okropnie działa mi na nerwy. Są ludzie błądzący po omacku, szukają wsparcia i pomocy. Jest człowiek, który godzi się na złe traktowanie i nie widzi potrzeby manifestowania własnych uczuć. Znalazłam tam ludzi żyjących marzeniami, niemających odwagi podnieść się by je zrealizować. Na kolejnych stronach spotkałam kobietę pełną smutku, żalu, złości.

Historia o baloniku puszczanym do nieba w rocznicę śmierci jest jak wisienka na torcie!

Polecam książkę, czyta się błyskawicznie! Historie w niej zawarte zostają w sercu na dłużej.

Przy okazji wypuszczenia e-booka przez SQN Wydawnictwo, chciałam poruszyć temat korzystania z legalnej literatury. Głośną sprawą stała się sytuacja jednej z polskich autorek, która już trzy dni przed oficjalną premierą znalazła swoją książkę na pirackim portalu. Teraz blogerzy i autorzy jednoczą swoje siły w mediach społecznościowych, aby uświadamiać swoich czytelników o konsekwencjach pobierania książek z nielegalnych źródeł. Jest to temat rzeka, nie mam ochoty marnować swojej energii na rozpisywanie się o moich wrażeniach. Jednak zamieszczę tu kilka podpowiedzi na temat ekonomiczny i legalnych źródeł literatury.

Jeśli nie chcesz wydawać dużo pieniędzy na książki, to podsuwam Ci kilka pomysłów skąd je zdobyć:

·       1) Abonament na Legimi, za jedną niewielką miesięczną opłatą zyskujesz dostęp do całej bazy e-booków, która jest regularnie aktualizowana o nowości,

·      2)  Abonament w EmpikGo dzięki któremu masz dostęp do wielu e-booków i audiobooków, a dodatkowo zyskujesz zniżki na zakupy książek papierowych w księgarni empik,

·      3) Antykwariaty na allegro, moją najlepszą zdobyczą jest „Dziewczyna z pociągu” kupiona za 3 złote (książka w stanie idealnym),

·       4) Serwisy książkowe (lubimyczytać.pl nakanapie.pl), na których można wymienić się książkami,

·       5) Booktour organizowane na Instagramie, czytasz książkę i odsyłasz ją dalej (płacisz koszt przesyłki 12 zł),

·       6) Polowanie na promocje, np. w Biedronce kupiłam książkę „Tekst” za 5 złotych,

·       7) Najprostsze i najbardziej oczywiste rozwiązanie BIBLIOTEKI!

·       8) Rozdania książkowe i konkursy, w których można wygrać książki prosto z wydawnictw (sama mam już kilka takich książek),

·       9) Portal nakanapie.pl posiada Klub Recenzenta, z którego można dostać książkę za napisanie recenzji na jej temat, w tej chwili jestem w trakcie recenzowania drugiej książki.

Kochasz literaturę? Jeśli tak to pozwól autorom uczciwie na niej zarabiać!

Link do zakupów e-booka Małeckiego:

https://sqnstore.pl/wydawnictwo-sqn/ebooki/712-ebook-sqn-originals-jakub-malecki-historie-podniebne-jakub-malecki.html

Jakub Małecki

"Historie podniebne"

Wydawnictwo SQN


Popularne posty z tego bloga

Idealna gra na jesienne wieczory! Fighting Fantasy

Jak pokochać komedie kryminalne? "Niedaleko pada trup od denata" Iwona Banach

Najlepsze książki z 2020 roku!