To JA!

Cześć Wszystkim Fanom Jakości :)

Jestem Katarzyna, mam trzydzieści lat i uwielbiam jakość w każdej postaci. Zawodowo zajmuję się jakością w branży IT. Pełna nazwa stanowiska to Specjalista ds. Zarządzania jakością. Oznacza to, że dbam o jakość usług świadczonych dla klientów. 
Dzięki pracy zafascynowały mnie kompetencje społeczne we współczesnych czasach. Z przyjemnością obserwuję pracujące zespoły i organizuję im warsztaty, na których mogą szlifować swoje umiejętności. 
Prywatnie jestem mamą, partnerką, psią mamą i książkoholiczką z zamiłowania. W czasie czytania książek, zaczęłam się dopatrywać motywów kompetencji miękkich w literaturze. Tak właśnie powstała Kachan Books Quality, najpierw na Instagramie, teraz tutaj :)
Na Blogu zaprezentuję Wam książki pomagające w budowaniu pewności siebie, poprawiające relacje rodzinne i motywujące do ciągłego działania. Ale UWAGA! To nie będą poradniki, uraczę Was obyczajówkami, kryminałami, wspaniałą prozą i szczyptą fantastyki. Czasem pojawią się thrillery i romanse. 
Podsumowując: dla każdego coś dobrego :)

P.S.: wspominałam, że moją pasją jest też fotografia? Postaram się każdy wpis umilić Wam autorskimi fotkami :)

Popularne posty z tego bloga

Idealna gra na jesienne wieczory! Fighting Fantasy

Najlepsze książki z 2020 roku!

Jak pokochać komedie kryminalne? "Niedaleko pada trup od denata" Iwona Banach